czwartek, 9 sierpnia 2012

Iskierka (Fünklein)

Fot. Antek Rybczyk










pojawiła się dość nagle
jak malutkiej myśli iskra
pogłaskała mnie spojrzeniem
czy zdziwionym, czy ciekawym
i ożyły na chwileczkę
jak obrazy przywołane
znane gdzieś z przeszłości drżenia

a zniknęła też szybciutko
pofrunęła iskry lotem
już nie widzę nawet dokąd
i nie zgasła, gdzieś rozkwita
cieszy oczy, drżeniem pieści
ale dla mnie ta iskierka
gwiazdą wspomnień pozostanie

cudem więc, że we mnie błyszczy
obraz oczu niesłychany
tak prawdziwych i nieziemskich
chwilą w zmysłach zapisany

w pudełeczku go schowałem
gdzieś głęboko, gdzieś tajemnie
i do niego będę wracał
aby czasem iskrzył we mnie ..


Lauingen, 9 sierpnia 2012 r.
antekrybczyk.blogspot.com
Copyright © Antek Rybczyk 2012


1 komentarz:

  1. Jest taka Iskierka gdzieś we Wszechświecie :) I oby zawsze sprzyjały jej wszystkie Gwiezdne Ścieżki :))) I to przez zszywki ...
    Warto pamiętać drobiazgi, bo to częściej buduje coś ważnego, niż nam się wydaje :) Pozdrawiam M ... :)

    OdpowiedzUsuń