niedziela, 5 sierpnia 2012

A ty ... ? A ja ...


A ty … ?                                                 a ja …

Słyszę wyraźnie jak mówisz do mnie …    mówię do ciebie całkiem zwyczajnie …
słucham uważnie …                                mówię do ciebie …
                                                                        
mówisz świeżym kryształem wiosny        ... o wiosennym budzeniu miłości
.. roześmianymi kolorami kwiatów          kwiatach, które dla mnie pokolorujesz
.. dniem rozświetlonym poranną rosą      snach obudzonych twoim obrazem
słyszę …                                                   mówię …

mówisz szumem smutnego deszczu          ... o skrytych łzach mej samotności
.. szybą zamgloną iskrzeniem oddechu     nadziei, że pojawisz się za oknem
.. rozdartym zygzakiem błyskawicy          przerażeniu, że już nigdy więcej
słyszę …                                                    mówię …

mówisz słodkim smakiem deseru              ... o słodkim smaku twego wzroku
.. uśmiechem pachnącym tak waniliowo   szczęściu naszej prawdziwej bliskości
.. pucharkiem potrąconym łyżeczką          zakłopotaniu, bo jesteś przy mnie
słyszę …                                                    mówię …

mówisz zawsze gwiezdnym dotknięciem   ... o twoim magicznym tuleniu
.. pocałunkiem nowej konstelacji              szalonej zabawie twoimi ustami
.. światem miłością rozdygotanym            twoim rozpalaniu moich zmysłów  
słyszę …                                                    szeptam …

mówisz szarym promykiem oczu               ... o chwilach niepewnej przyszłości
.. odwróceniem zmieszanego spojrzenia   błądzeniu przestraszonego zwątpienia
.. pytaniem milczącym czy już zawsze      beznadziejnym i niemym pytaniu
słyszę ...                                                      milczę …

Słyszę wyraźnie jak mówisz do mnie        mówię do ciebie całkiem zwyczajnie
słucham uważnie …                                 czy słyszysz wszystko ... ?
a ty … ?                                                     tak, ty …


Lauingen, 04 sierpnia 2012 r.
Copyright © Antek Rybczyk 2012
antekrybczyk.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz