niedziela, 8 marca 2015

Listy do ..

wiesz, im dłużej jej nie ma, tym wyraźniej widzę kim była dla mnie i kim dla mnie wciąż jest .. i nie potrafię bez niej i muszę o niej ..

z tobą, z Myszką
rejs przez góry
i w tej drodze poznać siebie
tak zwyczajnie razem ..
może Wiedeń, może Paryż
a wakacje w naszych górach
i w tych miastach ukochanych 
może też chwil przypomnienie
ten szum fali z morza brzegu
nad horyzont słońc porwany

z tobą, z Myszką
nowe miejsca, nowych ludzi
choć jej uśmiech z fotografii
i na filmie z fortepianem
i niezgasły wciąż się budzi ..
bo odeszła już na zawsze ?
i na zawsze jej oddany !
już nie będę nigdy szukał 
bo znalazłem ją, a ona .. 
ktoś zawistny popsuł
popsuł wszystko bezlitośnie

może wróci ?
dam jej wszystko  
bez wahania i bez słowa

milcz Teresa, nie odpisuj i nie czytaj 
i udawaj, że mnie nie ma
i że nigdy nie istniałem !
nie przeproszę, że nie kłamię
i nie milczę, nie zabijam
i nie niszczę półprawdami
nie obrzucam kłamstw chwastami
bez spojrzenia prosto w oczy
i nie boję się oskarżeń 
bo znam całą czystą prawdę !
tylko tchórze będą niszczyć 
za plecami swą zawiścią ..
bać się tchórzy ? 
nigdy w życiu !

kocham cud mój najpiękniejszy 
może kiedyś zechce
ujrzeć szczerość nieskażoną
która dla mnie cichym 
katem ..

życzę ci miłego dnia, wieczoru
nocy całej i pozdrawiam 
zawsze szczerze .. 


Lauingen, 8 marca 2015 r.
antekrybczyk.blogspot.com
http://www.facebook.com/antekr
Copyright © Antek Rybczyk 2015



1 komentarz:

  1. Cudza zawiść nie zniszczy prawdziwej miłości.

    OdpowiedzUsuń