sobota, 14 grudnia 2013

Rzeźba



z kamienia pragnień 
wśród zmylonych ścieżek         
wyrzeźbię dłutem                        
"Marzycielka”
Autor, Antek Rybczyk
(Płaskorzeźba w drewnie,1985)
posąg doskonały

ostre brzegi kaleczących słów 
ociosam pośpiesznie
zbolałą dłonią pamięci

ciepłem oddechu osuszę łzy
wciąż lśniące nadzieją
w ślepych szczelinach
zapomnianej pustki

w oczach delikatnie rozbudzę
niezachwianą głębię 
nie gasnącej już ufności

do pocałunków stworzę usta 
wciąż spragnione
jak lilia piękne 
cicho rozchylone

biodrom nadam kształt 
wzgórz rozfalowanych
rozpalaniem pieszczot
w okruszkach cienia
gubionego słońca


dłońmi skaleczonego czasu
wyrzeźbiłem posąg doskonały
zastygnę tuż obok
na opoce
odwiecznej miłości

zostaniemy tam
nieśmiertelni ..


Lauingen, 14 grudnia 2013
antekrybczyk.blogspot.com
http://www.facebook.com/antekr
Copyright © Antek Rybczyk 2013


3 komentarze:

  1. Bądź dla mnie ogniem, co mnie ogrzeje
    Bądź dla mnie wodą, co gasi pragnienie
    Bądź dla mnie wiatrem, co daje siłę
    Bądź przy mnie zawsze - dzieki temu żyję.

    Niebasia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, ze jestes,

      Twoja Stokrotka, N*B*

      Usuń
  2. Dla Ciebie

    Najtrudniejszą w świecie rzeczą jest dostrojenie się do melodii bytu, uchwycenie jego tonu.

    [ Emil Cioran ]

    N*B*

    OdpowiedzUsuń