wtorek, 19 lutego 2013

Chwile nieznane





płatki nietkniętych chwil
opadają cicho
zaskoczone
zimnym odrętwieniem

Bronze Age, Auguste Rodin - Prague National Museum 2015

nagłym chybotaniem
próbują rozbudzić
zgorzkniały chłód
dawnych namiętności
bez tęsknot niezgasłych
bez myśli szalonej
sucho odepchnięte 
zginą porzucone

poczekajcie ! przejrzałem !
oczy mam otwarte
pragnę chłonąć chwile
te nowe, nieznane
chcę was bez ustanku
mieć tuż koło siebie
i zawsze będziecie
bliskie i  .. kochane

Lauingen, 19 lutego 2013 r.
http://antekrybczyk.blogspot.com
http://www.facebook.com/antekr
Copyright © Antek Rybczyk 2013


4 komentarze:

  1. Twoje wiersze pełne zachwycających niezwykłości sprawiają, że mogę je czytać i czytać i ....
    z niegasnącym podziwem. [m-a]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M..., vielleicht zu viel ... ? :) Ok, ale właściwie skoro ja, to Ty też może po niemiecku ? :) Nie daj się prosić ... ;)

      Usuń
  2. Przykro mi, że Cię rozczaruję, ale z niemieckim radzi sobie tylko mój słownik.
    A wiersze są zachwycające i nie ma w tym żadnej przesady.
    Po otwarciu internetu najpierw odwiedzam Twoją stronę i uprzyjemniam sobie życie.
    Wielkie dzięki i niech sprzyja Ci Twoja Maleńka Muza jako że jest już tuż tuż!
    [m-a]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wcale nie jestem rozczarowany ... Ja też sobie nie radzę tak, jakbym chciał :) Cieszę się, że jesteś tutaj i sprawia Ci to radość i to ja dziękuję. Pozdrawiam ! :)

      Usuń